Fecamp-Deauville - Reisverslag uit Deauville, Frankrijk van partwo - WaarBenJij.nu Fecamp-Deauville - Reisverslag uit Deauville, Frankrijk van partwo - WaarBenJij.nu

Fecamp-Deauville

25 Juli 2019 | Frankrijk, Deauville

Weer verder dan afgelopen jaar!!! Gevierd met een etentje. Wilde zo graag naar Deauville of Honfleur! Liggen nu op een mooie plek in Deauville, met uitzicht op een prachtig stationsgebouw. Zitten mooi tussen centre volle en Trouville in. In Trouville kan je de eettentjes vinden.
Onderweg zouden we veel wind krijgen. Een half uurtje heerlijk gezeild. Daarna ging de wind draaien en zijn we uit voorzorg op kleiner zeil overgestapt. Het zou elk uur harder gaan waaien. Maar de wind draaide anders dan voorspeld en de windkracht ook. Motoren dus weer! De V-snaar begint af en toe vreselijke geluiden te maken. Hopelijk begeeft ie het niet. De waterpomp spuit water. Kunnen we niet oplossen, dus duimen dat ie niet voor Nederland ophoudt. Anders geen stromend water meer aan boord