Oostende-Blankenberge - Reisverslag uit Blankenberge, België van partwo - WaarBenJij.nu Oostende-Blankenberge - Reisverslag uit Blankenberge, België van partwo - WaarBenJij.nu

Oostende-Blankenberge

Door: Mar-Jan

09 Augustus 2018 | België, Blankenberge

Vanochtend hoorden we om 5 uur de eerste boten vertrekken. Nog voor de wekker ging, opgestaan en alle weersvoorspellingen gelezen. Ze waren redelijk eenduidig, om 12 uur moet je van zee af zijn. Om 7 uur overlegd met de buurman en Ha, zij hadden dezelfde conclusie getrokken. Wilden snel weg, want ze wilden naar Middelburg. We hoeven gelukkig geen haast te maken, dus zijn met donkere lucht Blankenberge binnengelopen. Na het aanleggen nog naar de jachthavenwinkel geweest en bij de boot nog wat extra lijnen naar de kant gebracht. Liggen nu in de oude Scarphout, dus iets meer beschutting.
Rond half 1 begon het met regenen. En stevig ook. Nog lekker wat slaap ingehaald en gelezen. Rond 7 uur pannenkoeken gebakken en zometeen weer lekker onderuit. Morgen blijven we liggen. De wind trekt nu behoorlijk aan en zal morgen ook nog fors zijn. Misschien met de kusttram naar Knokke!